czwartek, 30 października 2014

Propozycje prezentu na roczek.

Miało tego postu nie być. Bo przecież, co kogo interesują jakieś tam prezenty. Ale sobie później pomyślałam, że fajnie jest się podzielić informacją, co i gdzie :) Więc jest, choć trochę późno.

Pierwsze urodziny syna, zbliżają się wielkimi krokami. Przyjęcie będzie bardziej kameralne, sami najbliżsi :)
Więc część prezentów tu pokazanych, pewnie będzie jeszcze na Mikołaja i Gwiazdkę ;)


1. Jeździk. Nr 1 u nas. najpierw miał być pchacz ale, że syn od ponad miesiąca już chodzi, więc zdecydowaliśmy  się na jeździk :) Wybór padł na Goki.

Jeździk dla dzieci - Racing Team, czerwony

2. Klocki drewniane. Powiem szczerze, że nie posiadamy. Sama się zastanawiam, jak to możliwe? Wybraliśmy klocki Wooden Story . Bardzo dużo dobrego o nich słyszałam, więc wybór nie mógł być inny :)

 

3. Klocki Lego Duplo. Tych nigdy za wiele, a mały uwielbia klocki już teraz. 

   

4. Talerzyk. Jak się tak dobrze zastanowiłam, to doszłam do wniosku, że nie Fel nie ma jakiegoś dobrego i fajnego talerzyka. Wybraliśmy SillyU. Do kupienia np tutaj i tutaj.
 

5. Lalka dla chłopca. Spodobała mi się strasznie :) Do kupienia DaWanda
   

6.  Książki, bo tego nigdy za wiele. Mamy już stos, ale co tam. Kupię na pewno jeszcze nie jedną ;) będzie to książka "Auto" (chyba :P ) do kupienia min tu.
 

7. Pościel. Okazało się, że mamy tylko jedną, hm....Mój wybór padł na Modenex i słonie.
 


To takie najważniejsze rzeczy póki co, które siedzą mi w głowie. Choć wiadomo, chciałabym dużo więcej ;) Myślę, że syn i tak będzie zadowolony z każdej rzeczy, a już najbardziej z tego, że będzie miał obok siebie tych najbliższych :)

4 komentarze:

  1. Książeczki właśnie zamówiłam, klocki będą na 100 %, duplo też. Talerzyk mamy. Lala jest ekstra, nigdy nie myślałam o lali dla chłopca. O jeździku nawet nie myślałam, w sumie nie wiem nawet jak to działa ;) Próbowaliście, czy będzie dopiero na gwiazdkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze cztery propozycje są na roczek. Będą u nas na bank! Klocki Wooden Story młody już dostał wczoraj od nas :) Jeździk będzie w sobotę, bo wtedy będzie impreza, więc jeszcze nie próbowaliśmy. A kiedy G. ma dokładnie urodzinki? To dam znać jakby co ;)

      Usuń