sobota, 1 października 2016

Przeczytaj & Podaj dalej czyli Wielka Wymiana Książkowa cz.II

To już II edycja tej świetnej akcji, w której oczywiście biorę udział.
W poprzedniej, udało mi się upolować naprawdę fajne książki i byłam bardzo zadowolona.
Mam nadzieję, że w tej będzie podobnie :)

Tym razem akcję organizują : Socjopatka  i Save the Magic Moments .
Wszystkie szczegóły również znajdziecie na ich blogach.

Jak dołączyć?

Kilka informacji, które pozwoliłam sobie skopiować z bloga : Save the Magic Moments

1. To dziecinnie proste. W komentarzu pod tym postem wypisz książki, które masz do oddania (tytuł, autor, stan). 
2. Obejrzyj moje książki, przejrzyj pozostałe komentarze, bo książki możesz wymieniać nie tylko ze mną, czy z innymi blogerkami, biorącymi udział w akcji, ale również z innymi czytelnikami.
3. Pod postem na moim blogu i u DAGMARY trwa linkowe party. A to oznacza, że znajdziesz tu przekierowania do wszystkich blogerów biorących udział w akacji. Przygotuj się na serfowanie po sieci, bo swój udział w tej edycji zgłosił już ponad 70 osób! (Klikając  w obrazek zostaniesz bezpośrednio do nich przekierowany).
4. Gdy spodoba Ci się książka - napisz o tym w komentarzu u mnie, u blogera, z którym chcesz się wymienić lub w komentarzu innego czytelnika (na disqusie bezpośrednio pod każdym komentarzem jest opcja ODPOWIEDZ).
5. Szczegóły domawiajcie ze sobą na priv - na mailu lub Fb - jak jest Wam łatwiej.
6. Możesz też stworzyć własny post na Facebooku. Po prostu wrzuć na tablicę wydarzenia zdjęcie swoich książek z jej listą i sprawdź, co wystawiają inni.
7. Na swój profil facebookowy wrzuć informację, że bierzesz udział w akcji #przeczytajipodajdalej2 organizowanej przez @save the magic moments oraz @socjopatkapl. W ten sposób więcej osób dotrze do naszej zabawy. Możesz też zaprosić ich do dołączenia w wydarzeniu. Będziemy z Dagmarą bardzo zobowiązane. Pod powyższym hashem możesz wyszukiwać innych uczestników. 

Zapraszam na wymianę!!

O to moje książki :

1. "Żółte ptaki" - Kevin Powers- WYMIENIONA


2. "Wypijmy, nim zacznie się wojna" - Dennis Lehane - WYMIENIONA

3. "Smak szczęścia" - Santa Montefiore

4. :Milczenie" - Beate Teresa Hanika- WYMIENIONA

5. "Oczy mojego kochanka" - Amy Yamada

6. "Siostry" - Lori Lansens - WYMIENIONA






Jeśli jesteś zainteresowana/ny jakąś książką, serdecznie zapraszam!






17 komentarzy:

  1. Witam na wymianie i życzę owocnych łowów :)
    pozdrawiam :) - organizator

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Fajnie, że jesteś z nami! Dodaj swój link także u mnie na linkparty! :) Do większej ilości osób trafi! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesują mnie "Żółte ptaki", zapraszam do mnie :) Może coś dla siebie znajdziesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej. Napisałam u Ciebie, że byłabym zainteresowana "Między książkami", ale nie zauważyłam książki " Najszczęśliwsza dziewczyna na świecie" i na tą bym chciała się wymienić za "Żółte ptaki". co Ty na to?

      Usuń
  4. Cześć:)

    Interesuje mnie wypijmy nim zacznie się wojna.

    Pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. hej, dosłownie przed minutą wymieniłam :(
    Buuuu....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Hmm a "Siostry" w zamian za "Ostatnią arystokratkę"?

      Usuń
    3. Tak! Super :) Napisz do mnie na ewelinen@gmail.com :)

      Usuń
  7. Hej :) Chętnie przygarnę oczy mojego kochanka. Może znajdziesz coś u mnie? http://kobiecym-okiem-na-swiat.blogspot.com/2016/09/przeczytaj-i-podaj-dalej-wielka.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej
      Hm, nic mi nie wpadło w oko.... chyba, że masz coś jeszcze?

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Niestety nieaktualne :(
      Dosłownie przed chwilą wymieniłyśmy info.....

      Usuń
  9. Może masz jezcze jakieś książki? Wszystkie te, które mi się podobały wymienione.

    OdpowiedzUsuń