poniedziałek, 26 maja 2014

Mama

Tego postu miało nie być.
Miał być post zupełnie o czymś innym ale, że to dzisiaj taki dzień, wszędzie widzę jakieś obrazki, wierszyki, piękne teksty, więc i mój powstał w przypływie chwili.

O mamie.
Bo mamy ją tylko jedną , naszą, najukochańszą.
Jaka by nie była, ale jest NASZA!
Kochamy bezgraniczną miłością, tak samo jak One nas.
Odkąd sama mam dzieci, bardzo mnie ten dzień wzrusza.
Bo to jest coś takiego nie do opisania, coś co ściska w gardle i nie można wydusić z siebie słowa, coś takiego, że do oczu napływają łzy, a Ty starasz się je powstrzymać, bo nie wypada.

O nas, bo również jesteśmy matkami.
Więc i ten dzień jest dla nas, dla mnie wyjątkowy.
Kiedy patrzę na moje dzieci, to mam wrażenie, że są idealne, chociaż nie zawsze grzeczne i posłuszne, ale MOJE!
Chcę je wychować najlepiej jak umiem, dać im wszystko co tylko mogę i kochać najbardziej na świecie.

Myślę, że im jesteśmy starsi tym bardziej doceniamy to, co One zrobiły dla nas.
Co dalej robią.
Że są, że pomagają, że wspierają i zawsze możemy na nie liczyć.
A kiedy jesteśmy w potrzebie, rzucają wszystko by być obok.

Dziękuję Ci Mamo, za wszystko.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz